Review Foaming Face Wash Primark

Hey,

Je hebt verschillende reinigingsroutine’s veel mensen doen het met reinigingsdoekjes, een miccelair water, een scrub of een face wash! Toen ik dit zag kon ik het echt niet laten liggen. Dus vandaag ga voor jullie dit product testen! Ben je benieuwd? Kijk dan gauw verder…

Ik vind de verpakking er heel leuk uitzien, vrolijk en girly! Hij viel daarom ook gelijk op in de Primark. Hij is voor alle huidtypes.

Het product bevat 150 ml facewash en is 12 maanden houdbaar. Maar volgens mij kan je het na 12 maanden wel gewoon nog gebruiken.

Het pompje is ook erg handig je hoeft ook niet al te hard te drukken voordat er iets uitkomt. Wel moest je voordat je het gebruikt het pompje omdraaien, er zat namelijk een soort van slotje op die je om moest klikken voordat je hem kon gebruiken anders kwam er niks uit.

Op de gebruiksaanwijzing staat,

Maak het gezicht vochtig en breng twee pompjes van het schuim aan op de handpalm. Masseer het schuim op het gezicht en spoel af met warm water. Gebruik dagelijks, s’ochtens en s’avonds.

Toen ging ik het gebruiken, ik bracht twee pompjes aan op mijn hand en masseerde over mijn gezicht heen het ruikte heel erg naar rozen (zoals ook op de verpakking stond). Het heeft al de make-up van mijn gezicht gehaald, wel had ik het gevoel dat het mijn gezicht wat droger maakte. Na gebruik was het niet zacht geworden maar eerder droog.

Ik vind het product heel fijn werken hij haalde al mijn make-up eraf, maar helaas maakt hij mijn gezicht wel iets droger. Hij is voor €3,00 te koop bij alle Primark vestigingen.

Liefs,

Serena

Wat is jullie favoriete reinigings product?

Review Foaming Face Wash Primark

16 gedachtes over “Review Foaming Face Wash Primark

Geef een reactie

