Me Time Tag <3

Hey,

Vandaag een nieuwe tag voor jullie! Namelijk  de ”me time tag” ik heb deze tag nog nooit gedaan en hij leek mij heel leuk! ❤

Ben je benieuwd? Lees dan snel verder 😉

Wat kijk je of lees je tijdens me time?

Meestal kijk ik een film mijn favoriet is ”Love Wrecked” ❤

Wat draag je tijdens me-time?

Een onesie ❤

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?

Lush! Dat zijn zo’n goede producten en dan het liefste een bathbom ❤

Wat is momenteel je favoriete nagellak?

De nagelak van essence ‘Do You Speak Love?’

Wat drink je en eet je tijdens me time?

Eten is eigenlijk altijd wel verschillend, maar wat ik drink tijdens me time is eigenlijk altijd thee! Haha.

Wat is momenteel je favoriete kaars?

Eentje van de action

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?

Meestal niet.

Ga je wel eens alleen naar de film?

Nee.

Favoriete webshop?

Ik vind het heel leuk om op de site van primark te kijken.

Heb je nog iets toe te voegen?

nee eigenlijk niet haha.

Dit was alweer de tag!

Liefs,

Serena x

Me Time Tag <3

8 gedachtes over “Me Time Tag <3

Geef een reactie

