Collab – Herfst

Hey,

Ik heb vandaag iets heel leuks voor jullie namelijk een collab! Met lieve Maricia ❤

Het thema die wij hebben gekozen is herfst! Wij gaan samen 3 keer iets plaatsen vandaag 2 november op 4 en 6 november, wat we gaan doen blijft nog geheim….

Deze keer gaan wij allebei herfst foto’s plaatsen veel plezier!

De eerste foto die ik heb gekozen is een foto van een kachel deze foto geeft mij echt zo’n herfst gevoel! ❤

Featured image

De volgende die ik heb gekozen is een foto van een blaadje ik vind het heel mooi dat het blaadje naar voren komt en de grond niet!

Featured image

De volgende is een paddenstoel! ❤

Featured image

Dan heb ik een random foto genomen van mijn schoenen 😉

Featured image

En dan nog een random foto van de grond 😀

Featured image

Dit waren de herfstfoto’s kijk ook zeker naar de foto’s op Maricia’s blog! Die van Maricia zijn echt zo mooi geworden!

Liefs,

Serena

Collab – Herfst

Review – Max And More

Hey,

Ik was bij de action en zag dit hele mooie pallete liggen van nog geen euro! Namelijk €0,79, ik had er al een maar was ook benieuwd naar een ander!

Zelf had ik er al een met nude kleurtjes nu ben ik voor een iets heftigere gegaan.

Featured imageDit is het pallette de ”Brown Eyes” het heeft een best wel luxe verpakking daarom is hij me ook gelijk opgevallen in de winkel ❤

Featured imageDan heb ik de verpakking geopend het is echt zo’n mooi pallete!

Featured image           Featured image

Ik heb het voor jullie geswatcht maar het heeft niet heel veel pigment maar de kleuren zij wel prachtig!

( Boven van links naar rechts)

(Onder van links naar rechts)

Featured image

Dit was de review dat ik het pallete heb gekocht was zeker de moeite waard ik vind het echt een prachtig pallete!

Bedankt voor het kijken!

Liefs,

Serena ❤

Review – Max And More